Krása & Móda

Autor: redakce

0

Rychlý a efektivní způsob propagace? Potisk triček!

Kvalita, barevnost a módnost

Pokud si při potisku triček představíte nevzhledné vytahané triko nadměrné velikosti a na něm bílé kolečko s nápisem, které se po pár vypráních začne ztrácet, rychle na to zase zapomeňte. Doba naštěstí pokročila a potištěná trička dnes rozhodně nejsou něčím, co si od vás obdarovaný vezme, „aby neurazil“ a doma to vyhodí.

Dnes si tričko s reklamou můžete vybrat do poledního detailu. Rozhodně si nemusíte pořídit žádnou unisex variantu, ale krásně padnoucí dámská či pánská trička. A to je základ! Jak v dámské, tak v pánské variantě můžete vybírat už od velikosti S do velikosti XXL, takže se nemusíte bát, že by někomu tričko nesedělo.

Stejně tak barevná škála je opravdu pestrá. Barvu můžete volit buď podle barev vaší značky či loga, nebo podle oblíbenosti obdarovávaných. Také můžete zvolit univerzální bílou, černou nebo šedou a na ni klidně barevný potisk.

Technologie potisku je důležitá!

Když budete vybírat technologii potisku, rozhodně volte digitální DTG potisk přímo na tkanině. Tisk je pevný, stálý a barvy intenzivní. Hned tak se nesepere. Můžete tedy tričko nechat potisknout i fotografií a nemusíte se omezovat jen na logo nebo nápis.

Reklamním potiskem tak může být opravdu cokoliv. Záleží jen na účelu a na tom, koho se chystáte obdarovat.

Trocha inspirace

Ano, samozřejmě si můžete nechat klasicky na lopatky nebo na hrudník nechat natisknout své logo, název nebo slogan. Zkuste být ale trochu originálnější. Právě proto, aby reklama zaujala a byla lépe zapamatovatelná, zkuste jít na potisk triček jinak.

Pořádáte například kurz jógy? Nechte si udělat jedno tričko pro sebe, například s názvem kurzu a svým jménem. Pro účastníky pak nechte vyrobit trička s názvem a logem kurzu a jmény všech zúčastněných. Budou tak mít krásnou vzpomínku a pro tu další si jistě přijedou na další váš kurz.

Zakládá si vaše společnost na pozitivním vztahu k přírodě? Dejte to vědět i svým tričkem. Ať už barvou, vhodným obrázkem či sloganem, kdy vaše logo či název bude nenápadně, ale přesto dokonale zapadat.

Méně je někdy více

Kam svůj potisk na tričko umístit? Možností máte hned několik – na přední stranu trička, na zadní stranu trička, nebo na rukáv. Ne nutně ale musíte využít všechny tyto možnosti. Naopak, jak říká známe rčení – méně je někdy více.

Pokud si potištěné triko mají obléct zaměstnanci či brigádníci na nějakou konkrétní akci, pak je fajn nechat udělat velký potisk buď na přední nebo zadní stranu trička, tak, aby byl opravdu vidět.

Je-li potisk určen na trička zaměstnanců například obchodu po dobu jejich pracovní doby, bohatě postačí, když budou trika ve stejné barvě a logo či název firmy bude buď na lopatkách nebo na hrudníku tzv. „v rohu“.

Jestliže ale chcete trička rozdávat například ženám na dni otevřených dveří a chcete, aby je opravdu nosily, zaměřte se na pěknou barvu trika, kvalitní materiál a opravdu nenápadný, ale hezký potisk, psaný vhodným fontem a barvou, například na rukávu. Takové tričko se dá totiž nosit i běžně – na ulici, do parku, ale třeba i na oběd s přáteli. A právě takové tričko vám pak udělá onu chodící reklamu.

 




Komentáře jsou uzavřeny:

Nahoru ↑